Natalia - fashion blogger

Hej <3
Z tej strony Natalia, blogerka modowa z Tarnowa. Mój blog to StyleByNatalia . Na moim blogu umieszczam głównie stylizacje, od czasu do czasu podaje jakieś układanki itp. Moją przygodę z blogowaniem zaczęłam jakieś 5 lat temu, ale po pół roku usunęłam bloga z powodu bardzo oczywistego, a mianowicie wyśmiewania się. Jako 12/13 letnia dziewczyna nie radziłam sobie z hejtem. Dwa lata temu założyłam kolejnego bloga " StyleByNatalia " i prowadzę go do dzisiaj. Przez pierwszy rok nikt nie wiedział nic o nim no ale po czasie znalazł się taki jeden " osobnik " który go znalazł, i znowu fala hejtu. Z biegiem czasu nauczyłam się W KOŃCU nie przejmować się zdaniem innych i jest mi z tym bardzo dobrze.

From this page Natalia, fashion blogger from Tarnow. My blog is StyleByNatalia. On my blog I mainly put stylizations, from time to time give some jigsaw, etc. My blogging adventure started about 5 years ago, but after half a year I removed the blog because of the obvious, namely ridicule. As a 12/13 year old girl I did not deal with hey. Two years ago I started another blog "StyleByNatalia" and I lead it today. For the first year nobody knew anything about him, but after a time, he found one "individual" who found him, and again the wave of the heyday. Over the course of time I learned to FINISH not take care of others and I am very well with it.

...

Dlaczego zaczęłam blogować?
Moda i fotografia jest ze mną od dziecka. Uwielbiam robić zdjęcia a także być fotografowana, kocham modę, jest to coś dzięki czemu możemy wyrazić siebie. Chciałam mieć jedno takie miejsce gdzie będę mogła wszystko publikować i dzielić się z ludźmi moimi stylizacjami. I tak właśnie powstał mój blog :) 
http://mysterious-natalia.blogspot.com

Comments

  1. You look amazing dear, I love your hair color ♥

    Have a nice day, Kristina ♥

    https://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. I love her style!
    Have a lovely day!
    xx Kris

    https://dreamingofpink.wordpress.com

    ReplyDelete
  3. Świetnie wyglądasz, pozdrawiam! :-)

    ReplyDelete

Post a Comment