Sandra - showcase of fashion

Hello to all of you! My name is Sandra and I have been blogging for more than four years: http://www.sandrakopko.com I am a very energetic person, I like to go wherever possible. On my blog you can find mostly stylizations but on my Instagram: sandra_kblog is published all of those things what I do every day. I'm interested in fashion, beauty. I love travel and spend time actively: running, cycling, roller skating. I am a lover of healthy eating and not only :P I'm a little gourmand too! I cook, make, try. I love new places, interesting restaurants, cafes. I'm an optimist, I pursue one's aim . On the one hand, I'm courageous, loving challenges. On the other hand I'm timid but only for a moment. I work on myself, my character and my body. Behind me is hard work but a nice fight losing weight - I'm 11kg lighter than a year ago! I like to learn, school, to learn something I didn't know before. I'm on the go in the course of cosmetic - I want to do what I love. If you want to know me better - I invite you to my little world:
Blog: http://www.sandrakopko.com
Instagram: sandra_kblog
Snapchat: sandrakblog


Witam wszystkich! Nazywam się Sandra, od ponad czterech lat prowadzę blog: www.sandrakopko.com Jestem osobą bardzo energiczną, lubię bywać wszędzie, gdzie jest to możliwe. Na moim blogu można znaleźć głównie stylizacje, ale wszystko to, co robię na co dzień jest publikowane na moim Instagramie: sandra_kblog Interesuję się modą, urodą. Kocham podróżować i spędzać aktywnie czas: biegam, jeżdżę na rowerze, rolkach. Jestem miłośniczką zdrowego jedzenia i nie tylko :P Łasuch też ze mnie niemały! Gotuję, przyrządzam, próbuję. Uwielbiam nowe miejsca, ciekawe restauracje, kawiarenki. Jestem optymistką, dążę do celu. Z jednej stron odważna, kochająca wyzwania. Z drugiej nieśmiała, ale tylko przez chwilę. Pracuję nad sobą, nad swoim charakterem i ciałem. Za mną ciężka, ale przyjemna walka z utratą kilogramów - jestem o 11kg lżejsza, niż rok temu! Bardzo lubię zdobywać wiedzę, lubię szkołę, lubię poznawać to, o czym wcześniej nie miałam pojęcia. Jestem w trakcie kursów kosmetycznych - chcę robić to, co kocham. Jeśli chcesz poznać mnie lepiej - zapraszam do mojego małego świata:

Blog: www.sandrakopko.com
Instagram: sandra_kblog
Snapchat: sandrakblog

Comments

  1. I accept follow for follow
    Kiss :)

    https://mybeautyconspiracy.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. amazing looks
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Mega stylizacje! Oczywiście obserwuje już od dawna <3

    ReplyDelete

Post a Comment